joi, 5 martie 2009

Boc POC la bloc

Aici, mai jos, cica e blocul in care sta Poc BOC. Pe undeva pe langa Victoriei


Aici, mai jos, cititi pe scurt ce-a aparut in Catavencu. Baieti, sunteti tari! Onor!

Joi, SPP-ul a fost vigilent
Cand sa intram in bloc, un tip marunt si patratos ne blocheaza calea si ne ia la bani marunti:
– Unde mergeti? – si s-a prezentat in doua silabe din care n-am inteles nimic.
– La domnul Boc!
– Serios?
– Da! Nu se poate? Macar sta aici?
– Nu stiu, aici e obiectiv militar.

(...)

Vineri, SPP ne-a lasat sa penetram obiectivul
(A doua zi...) Am format numarul de interfon al biroului de traduceri de la etajul unu (scris mare de tot pe un afis lipit la intrare), usa s-a deschis si am intrat. SPP-istul, altul, din alta tura, ne-a masurat din priviri, fara vorbe. Aratam a oameni hotarati, veniti cu treaba, nu la cascat gura. In cateva minute strabatuseram toate etajele, fara sa ne deranjeze nimeni. Numele lui Boc nu aparea pe nici o usa.

(...)

A treia oara, a mers ca unsa
In cea de-a treia vizita, ne-am dus glont la cei de la traduceri. Si de data aceasta, in fata ne-a aparut un SPP-ist, mai fioros si foarte circumspect. I-am explicat unde avem treaba si am intrat.


Link

Niciun comentariu: